Presentació

presentacio

Seguint l’esperit del camí iniciat per L’escola d’FP la Safor en l’any 1974 com a centre educatiu per formar joves en el món agrícola en un entorn rural i continuat paral·lelament pel Centre de Desenvolupament Rural la Safor per donar resposta a les necessitats socials de la població que viu en aquest entorn rural, ha arribat el moment de donar un pas més i crear l’Escola de la Terra, un punt d’informació i un espai de trobada de totes les persones que viuen al voltant de l’agricultura.

L’Escola de la Terra, situada a Beniarjó, vol ser un lloc d’intercanvi d’experiències i un centre de formació, on els protagonistes actius són les persones amb inquietuds sobre l’agricultura de proximitat i sostenible.

Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.